Tuesday, February 12, 2008

My Fair Lady & Porgy and Bess (Toppyjazz 24)


13 februari 2008 een avond met 2 musicals.

Van My Fair Lady hoort u uitvoeringen van : Rex Harrison, Shelly Manne, Quincy Jones, Julie Andrews, Buddy Greco en Mel Torme.

Porgy and Bess wordt uitgevoerd door : Cleo Laine en Ray Charles, Cher, Miles Davis, Barbra Streisand, Joe Pass, Diahann Caroll & Andre Previn en tot slot Jazzamor.

Playlist :
01 - I've Grown Accustomed To Her Face - Rex Harrison
02 - Show Me - Shelly Manne
03 - On The Street Where You Live - Quincy Jones
04 - Without You Julie Andrews
05 - Get Me To The Church On Time - Buddy Greco
06 - On The Stzreet Where ou Live - Mel Torme
07 - Summertime - Cleo Laine & Ray Charles
08 - It Ain't Necessarily So - Cher
09 - Bess, You Is My Woman Now . Miles Davis
10 - I Loves You Porgy - Miles Davis
11 - I Love You Porgy /Porgy I's Your Woman Now - Barbra Streisand
12 - I Got Plenty O'Nuttin - Oscar Peterson & Joe Pass
13 - There's A Boat That's Leavin' Soon For New York - Diahann Carroll & ANdrte Previn
14 - Summertime - Jazzamor



No comments:

AWAY WE GO ! (deel 1) (Toppyjazz 229)

Onder de titel AWAY WE GO! gaan we een paar maal per jaar dwars door jazz en popland.  Aanleiding was de indrukwekkende BEAR FAMILY box over...